marți, 19 aprilie 2011

Re-intoarcere la Laguna Albastra


- Vai, ce frumos a fost filmul asta, iubitule, cu Laguna Albastra!!
- Da, a fost ... l-am mai vazut ... acum mai multi ani ...eh ...
- Si eu, si eu! Dar tot imi place sa-l revad! Mi se pare atat de romantic ... tie nu?!
- Eh, cum sa nu, si mie ... da, ti-am spus ca mi-a placut, cum sa nu.

- Stii, iubitule, ma gandeam asa ... cum ar fi sa stam noi doi singuri pe o insula ... ?? Asa ca in film, soare, mare, libertate, ce zici?
- Ce sa zic, iubita mea, sigur ca da, ar fi frumos ... si romantic, cum iti place tie.
- Daaaa ... iti dai seama, cat timp am putea petrece atunci impreuna? Nu ca acum, o ora - doua pe seara ....
- Ai dreptate, am avea mai mult timp sa povestim, sa ne impartasim gandurile, sa vorbim despre ce simtim ... da, asa e ...
- Da, nu-i asa? Da ... numai ca ... ar trebui sa invatam "tehnici de supravietuire", ca acolo n-are cine sa te ajute, ar trebui sa ne facem un adapost, sa gasim mancare.
- Da, uite, as avea si eu ocazia in sfarsit sa fac ceva util. As putea sa construiesc o cabanuta unde sa ne adapostim de frig si de ploaie. Poate chiar sa vanez ceva ... ca aici la oras n-am posibilitatea asta.
- Iar eu as putea culege fructe si as mai putea sa cercetez plantutele de acolo, sa vad care la ce foloseste. Si ne-am petrece toate zilele in mijlocul naturii, vai ... ce frumos ar fi. Ca m-am saturat de orasul asta murdar si cu cerul gri de atata poluare.
- Da, iubita mea, am putea astfel redescoperi multe lucruri. Impreuna. Ar fi minunat!

- Auzi, iubitule, dar ... acolo pe insula aia pustie ... iti dai seama ca n-o sa mai am cum sa ma fardez, sa-mi pensez sprancenele si sa-mi ondulez parul ... nu stiu daca o sa ma mai placi asa ...
- Dar ce importanta ar mai avea toate astea, iubito? Astea sunt lucruri de suprafata, nici n-or sa mai conteze.
- Si nici n-o sa mai cum cum sa ma epilez. Sau sa-mi fac menechiura.
- Eu te plac oricum, astea sunt nimicuri ... La urma urmei si mie o sa-mi creasca barba ...
- Pai scapi si tu de stresul cu barbieritul de care te plangi in fiecare zi. O sa-ti priasca! Dar ce-o sa ne facem fara televizor, muzica, net, toate astea cu care ne umplem timpul?!
- Prostii ... lucruri care doar ne indeparteaza unii de altii ... O sa avem mai mult timp de noi, eu de tine si tu de mine, o sa ascultam muzica marii si glasul necuvantatoarelor. Un fel de Animal Planet Live!
- Da, iubitule, ar fi minunat ...
- Asa e iubita mea, minunat ...

- Draga mea, sa stii ca s-a facut destul de tarziu si trebuie sa ajung la supermarket sa cumpar ce n-am reusit ieri.
- Bine, dragul meu ... pana te intorci o sa ma duc sa fac si eu o baita fierbinte ...
- Foarte bine, draga mea, dar te rog, nu chiar fierbinte, ti-am mai spus, nu vreau ca atunci cand o sa ai 60 de ani sa ai pielea incretita de la atata apa fierbinte!
- Ah ... sa nu uit, iubitule, imi iei si mie te rog o crema de corp? Ca mi s-a terminat si am uitat sa cumpar.
- Sigur ca da, ce crema vrei?
- Pai, crema pe care o folosesc eu, de la Dove.
- Dove?!? Aia din supermarket?! Tot nu vrei sa depasesti "faza Dove"? Parca ti-am zis sa treci pe la Sephora sa te uiti dupa o crema de corp de calitate, nu din asta, de 2 lei.
- Bine, iubitule, dar alea sunt scumple, nu stiu daca merita atatia bani ... stii ca sunt pe buget restrans acum.
- Poate ar trebui sa-ti revizuiesti ordinea de prioritati. Eventual sa renunti la niste mofturi. Adica poti sa dai 400 de lei pe o pereche de pantofi de tango si nu poti da aceeasi suma pe o crema de corp de calitate?!
- Bine, dar ... pantofii aceia sunt mai mult decat pantofi ... sunt poarta de intrare in lumea mea magica. N-as vrea sa renunt la ei. Si la pasiunea mea.
- Hm ... adica tu crezi ca o sa te poti fatai toata viata prin cluburi de tango?!?
- ?!??
- Si a propos ... daca tot vrei sa faci "miscare" cu folos, de ce nu mergi la sala? Ti-am mai spus ca burtica aia e inestetica si in curand o sa incepe sa ma deranjeze, daca nu faci si tu ceva abdomene. Plus ca ... nici nu mai esti la 20 de ani, deja incepe sa fie evidenta si celulita ...
- sdda?@&asd!!???*&^^
- Hai ca plec, nu vreau sa stau mult, ca incepe meciul si nu vreau sa ratez nici un minut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu