miercuri, 13 iulie 2011

Dragul meu,


In prezenta ta simt ca traiesc total. Fiecare secunda e un minut si fiecare minut e o ora, dar nu stiu cum se face ca orele trec de parca ar fi doar jumatati de minut ... Nu stiu daca plutesc printre nori pufosi ori zbor de la o galaxie la alta, ori poate uneori ma scufund in adancul oceanelor planetare, dar sigur nu mai apartin doar acestei bucati de pamant. Cuvintele tale lasa dare pe corpul meu ce asteapta sa fie netezite de buzele tale. Cu tine sunt fara inceput si sfarsit, fara azi si maine, in mijlocul lumii si in afara ei, fara temeri, fara scop si fara lanturi. Doar eu. Picatura de iubire intr-o dimineata fara sfarsit.

In prezenta ta sunt cine vreau sa fiu. M-am cautat mult timp, ratacind aiurea printr-un labirint scrijelit in graba, dar acum m-am oprit. Unde as mai putea sa ma duc? Oirunde m-as duce, sunt tot aici, doar tu m-ai facut sa vad asta.

Doar atunci cand esti cu mine, eu sunt cu mine. Si doar atunci pot fi total cu tine. Noi doi si restul lumii.

..................

Fragment dintr-o scrisoare nescrisa.
Inspirat din Gabriel Garcia Marquez: "Nu te iubesc pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt atunci cand sunt cu tine."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu